اخبار
رونمایی از آلبوم راز عشق شهرام ناظری

آلبوم راز عشق دومین همکاری استاد ناظری با شرکت صوتی تصویری سروش است که در آن، محمد ساعد آهنگسازی قطعات را بر عهده داشته است. این آلبوم شامل هفت قطعه می‌باشد که با اشعار حکیم نظامی گنجوی ساخته شده‌اند.

327
1402/11/30
رونمایی از آلبوم راز عشق شهرام ناظری

صبح یکشنبه 29 بهمن 1402، مراسم رونمایی از آلبوم "راز عشق" با صدای استاد شهرام ناظری در موزه سینما برگزار شد. این مراسم که با استقبال گرم اهالی موسیقی و علاقه‌مندان به استاد ناظری همراه بود، و  به پاسداشت یک عمر فعالیت هنری استاد علی نصیریان نیز اختصاص داشت.

در این مراسم، تنی چند از اساتید موسیقی به نام از جمله؛  داوود گنجه‌ای، محمدرضا درویشی و هنرمندانی همچون مسعود فروتن، فاطمه گودرزی، فرزاد حسنی و … حضور داشتند. استاد علی نصیریان نیز که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشتند، در سخنانی به تمجید از استاد ناظری و جایگاه والای ایشان در موسیقی ایران پرداختند و از شرکت سروش بابت این حمایت از جامعه هنرمندان بسیار قدردانی کردند.

استاد شهرام ناظری نیز در سخنانی در این مراسم، از همکاری با شرکت صوتی تصویری سروش و تلاش‌‌های چندین ساله جناب دکتر افشار برای زنده نگه داشتن آثار هنرمندان و آثار موسیقی اصیل ایرانی تشکر کردند و نوید همکاری‌های مشترک دیگری را با این مجموعه دادند. در ادامه سخنان خود از حضور اساتید موسیقی و علاقه‌مندان در این مراسم قدردانی کردند. ایشان همچنین به بیان توضیحاتی درباره آلبوم "راز عشق" و قطعات آن پرداختند.

دکتر افشار مدیر عامل شرکت سروش به عنوان میزبان این مراسم در سخنرانی خود ضمن  خوشآمد گویی و قدردانی از پیشکسوتان اظهار داشت: گره زدن زلف سینما و موسیقی کار سختی است، اما این کار را امروز انجام داده‌ایم. خوشحالم در زمستانی که به بهار نزدیک می‌شویم با حضور گل‌هایی همچون شما به پیشواز بهار می‌رویم.

وی گفت: امیدواریم رونمایی از آلبوم راز عشق با آواز استاد شهرام ناظری نغمه خوان همیشه روشن موسیقی ایران، فتح بابی برای موسیقی برزگ ایرانی و مقامی باشد. فراموش نباید کرد که فرهنگ، ریشه و بنیان یک مملکت است.

مراسم رونمایی از آلبوم "راز عشق" با اجرای قطعاتی از تنبور نوازی اساتید بزرگ و اهدا هدایا و جشن امضا به پایان رسید.

این آلبوم به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

جهت مشاهده تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک نمائید:

https://soroush.tv/albums/7

سایر تصاویر
پر بازدیدترین ها