اخبار
نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت صوتی تصویری سروش با ریاست هیئت مدیره شرکت جام الکترونیک ایرانیان

همکاری مشترک شرکت صوتی تصویری سروش و شرکت جام الکترونیک ایرانیان در زمینه ارتقا برند و تبلیغات

33
1402/09/22
نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت صوتی تصویری سروش با ریاست هیئت مدیره شرکت جام الکترونیک ایرانیان

در نشستی صمیمانه که روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲ در مجموعه ایرانمال تهران برگزار گردید، دکتر افشار مدیر‌عامل شرکت صوتی تصویری سروش با جناب آقای میرعظیمی رییس هیئت مدیره شرکت جام الکترونیک ایرانیان به گفتگو و تبادل نظر در راستای افزایش جذب مخاطب پرداختند.

 

در این نشست که با هدف هم افزایی در خصوص ارتقا برند و تاثیر تبلیغات در شناخت مخاطب برگزار شد، دو طرف به بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های خود پرداختند و در خصوص راهکارهای مشترک برای افزایش آگاهی از برند و جذب مخاطب بیشتر، تبلیغات در بستر رسانه و تلویزیون، گفتگو کردند.

 

دکتر افشار، در این نشست با اشاره به اهمیت برندسازی و تبلیغات گفت: "امروزه برندسازی و تبلیغات نقش مهمی در موفقیت کسب و کارها ایفا می‌کند. برای اینکه یک برند در ذهن مخاطب ماندگار شود، باید به طور مداوم و مستمر در زمینه تبلیغات و برندسازی فعالیت کند.

 

آقای میرعظیمی، نیز در این نشست با تاکید بر تاثیر تبلیغات در شناخت مخاطب گفت: "تبلیغات موثر می‌تواند به مخاطبان کمک کند تا با برند و محصولات یک شرکت آشنا شوند و نسبت به آن اعتماد پیدا کنند. بنابراین، تبلیغات باید به گونه‌ای طراحی شود که بتواند توجه مخاطب را جلب کند و پیام مورد نظر را به طور موثر به مخاطب منتقل کند تا به جذب و ترغیب مخاطبین و خریداران آن برند کمک نماید."

 

در پایان این نشست، دو طرف بر همکاری مشترک در زمینه ارتقا برند، افزایش وجذب مخاطب و تبلیغات تاکید کردند و مقرر شد که در آینده نزدیک جلسات مشترکی برای بررسی راهکارهای اجرایی این همکاری برگزار شود.

 

برخی از نکات مهم مطرح شده در این نشست عبارتند از:

 اهمیت برندسازی و تبلیغات در موفقیت کسب و کارها

 تاثیر تبلیغات تلويزيوني در شناخت و افزایش مخاطب

 ضرورت طراحی تبلیغات موثر

 همکاری مشترک شرکت صوتی تصویری سروش و شرکت جام الکترونیک ایرانیان در زمینه ارتقا برند و تبلیغات

 

این نشست می‌تواند زمینه ساز همکاری‌های مشترک و موثری بین دو شرکت مذکور در زمینه ارتقا برند و تبلیغات باشد.

پر بازدیدترین ها