تقدیر استاد شهرام ناظری از سروش
تقدیر استاد شهرام ناظری از سروش

شهرام ناظری ضمن سپاس از شرکت صوتی و تصویری سروش گفت: سپاسگزارم از دوستان فعال در این شرکت که بستری را فراهم کردند تا هنرمندان موسیقی زیر سقفی چون خانه موسیقی گرد هم درآیند چراکه به نظرمن درسه دهه اخیر نوعی از هم گسیختگی بین هنرمندان این عرصه به وجود آمده است که همین مسئله باعث مهجورماندن هنر موسیقی و البته تنهایی هریک از هنرمندان فعال در این عرصه شده است و سروش تنها امید ما هنرمندان است که خوشبختانه در این مدت قدم‌های مفید و موثری نیز برداشته و برای بهبود اوضاع این هنر خالصانه فعالیت کرده است.

آلبوم «خنیاگر» از جمله آثاری است که شهرام ناظری حدود 7 سال پیش آن را خوانده است اما تا امروز شرایط لازم برای انتشارش فراهم نشده بود. این اثر متعلق به شرکت صوتی و تصویری سروش است که در سال‌های قبل هیچ‌کدام از مدیران این مجموعه اهتمام لازم برای انتشار آن را نداشتند تا بالاخره در آخرین روزهای سال 1400 روانه بازار موسیقی شد.

استاد شهرام ناظری در پایان گفتند؛

“اگر دست به دست هم دهیم و به مکانی چون شرکت صوتی و تصویری سروش اعتماد کنیم و متصل باشیم می‌توانیم قدم‌های بزرگ و منسجم‌تری در این عرصه برداریم و برای دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و من از همین جا اعلام آمادگی می‌کنم در راستای بهبود شرایط همراه با خانه موسیقی هر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم...”

                                 

1402/10/18